Come on eileen!

Hej! Det var ett tag sedan nu .. det har hänt ganska mycket men jag tar det bara lite kortfattat.

I Tisdags tittade vi folk på madagaskar 2 och 8 mile, det var skitmysigt och kul.
Vi har tittat på låt den rätte komma in på Svenskan, den var helt okej för en svensk film och specialeffekterna var ju underbara, den var lagom blodig och inget läskig.
Igår hade jag och Miriam myskväll, vi tittade på Syskonen (whatstheirname?) olyksaliga liv hos henne, sedan gick vi till Gondolinos och käkade helt underbart god pizza! Satt där och myste i en timme eller två. Sedan begav vi oss mot Falköpingsbion där världens trevligaste Bioman jobbar 8) Vi såg på Yes Man med Jim Carrey. Den var bra, inte så bra som jag trodde men den hade många sjukt roliga stunder och totalt värd att se :)
Idag var vi på Media Markt och vi kom hem med en 52" LCDtv. Så jävla gött! Här ska ses på tv hela helgen 8)

Och idag så är det ju mello final så vi ska hem till min bror och titta på det, jag vill att Ugglan ska vinna, men BARA för att det skulle bli så kul att se hur Europa reagerar på henne (och för att skämma ut oss lite, såklart) haha.

Just! Min mobil är sönder också, men jag har mitt gamla mobilnummer och en annan mobil. Har du inte nummret får du väl fråga ^^





Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha du kan få det gratis :)

Men analogt är svårt ..

JA! träffas snart..

Vi måste också gå på bio.. eller ja inte ett måste. men det skulle vara kul.

<3

2009-03-17 @ 15:20:49
URL: http://oit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0