Du ska va president, du ska va miljonär!

Huhu, jag är så himlans trött, denna dagen har varit jättejobbig men jag vet inte varför. Har varit så otroligt slö hela dagen och känt mig sådär läskigt ensam som jag brukar göra bland massa folk, det är en av dom värsta känslorna och jag har kännt det allt för ofta de senaste dagarna.
Idag gick vi iaf till Röda Korset efter skolan och jag hittade hur mycket somhelst! Jag ska lägga upp bild sedan, som vanligt. ;p Sedan fixade jag även papper för överkörningstillstånd och bokade en handledarkurs för mig och mina föräldrar, nu går det frammåt ska jag säga! ^^ Sanna-helgen och alla bilder kommer senare till helgen då jag har ork att skriva och fixa.
Nu ska jag gå och laga lite mat eftersom ingen annan i denna familjen gör det ><


Nästan alla böcker jag hittat på bokrean detta året (:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men bäst låt som rubrik eller vad?! ;D

2009-03-07 @ 00:00:43
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0