8-10 maj

Underbara helgen med Moa. Det var mys rätt igenom.
tv-tittande med godis och annat gott, en heldag i göteborg som innefattade secondhand-besök, skratt, koola människor, krivering, glass, the boat that rocked, musik och njutning. Tåget hem var en av de konstigaste jag varit med om, små tolvåringar som pratade svengelska med två koola tyskar i sjuttonårs-åldern.

"Martin, can I sitt breve' you in the mitten?"
"Can I see your kamera? I promise not to tapp it
Pinsamt. Men jag och Moa gav tyskarna sympatiska blickar som tröst.



Söndagen innebar grillning och picknick med spelande. Gott & Lyxigt har jag för mig att det hette, jag vann. hoho, jag är så himla lyxig hela jag. Sedan var det hemfärd och jag fick samma äckliga ensama känsla som varje gång Moa åker bort ifrån mig. Fan för saknad och ensamhet.





17 juni.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad mysigt det låter! :)

2009-05-21 @ 13:02:21
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Moa

Alltså den helgen var nåt att hurra för!!!!!!! tolvåringarna jag DOG HAHAHHA



och the boat that rocked

ah

ja jag ska väl inte säga nåt mer om den

du vet ju



hihi

:D



DU ÄR BÄST O JAG SAKNAR DIG

2009-05-22 @ 07:13:48
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0