I can't belive your leaving me! stay with me baby

Nu har jag officiellt bytt mina första bildäck, de du!
Jag, min far och min broder har spenderat kvällen i verkstaden. Min bror är äntligen hemma ifrån Asien där han varit i 3 månader så jag är jätteglad över att träffa honom igen. Jag har verkligen saknat honom.
Nu ska vi snart grilla också, kotletter och en skitgod sallad. Äntligen någon som älskar rödlök lika mycket som jag, haha.

Sedan har jag fått spotify av Moa idag, jag älskar det! Just nu lyssnar jag på soundtracket ifrån the Boat that Rocked som jag och Moa för övrigt ska se i älskade göteborg nästa helg. Happyness!


PEACE!

Kommentarer
Postat av: Moa

OM EN VECKA JAG LÄNGTAAAAAAAR



OCH VÄRLDENS SNYGGASTE BILD DÄR



aaaaaahhoiihhihiw :D

2009-05-03 @ 10:17:01
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0