I just can't get enough of silly love songs

Att min far kommer för att kolla börsen 00:30 är liite stört.
Det blev ingen segelflygning idag men jag ska flyga den 11 juni istället och då jävlar.
jag fick VG på min svenskaskrivning. VG på mitt engelska skrifttliga ( det vara bara jag och miriam som fick VG i hela klassen och det är ju rätt koolt att jag var en av dem, lilla obetydliga fd. skolkande jag.) Jag är skitnöjd! fast jag kunde gjort bättre ifrån mig om man inte fått reda på det dagen innan av våran svenskalärare.
ointressant värre!

Imorgon blire grillning hos kentagent och då får jag träffa hans ankor igen - woho!
"kolla där är gåsar!!
- gäss, rebecka, gäss!
"
Peace fuckers!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: ååh den kakburken är så fin! du har fin smak du! :) vart hittar du den förresten?



och: fin blogg, fina lennonbilder och fint helt enkelt.

2009-05-31 @ 11:28:08
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0