oh baby, baby it's a wild world

Nu uppdaterar jag min blogg, lite snabbt för min buss går om ca 30 minuter och jag har varken ätit frukost eller gjort i ordning mig än, bara värmt upp med en kopp te. Idag är sista dagen i skolan denna veckan vilket är riktigt härligt för jag behöver lite ledighet känner jag. Helgen består av pluggande och fest hos en viss liten person som heter Jannika som jag gillar väldigt mycket. Det blir kul.

Igår fikade jag, miriam och erika på stan. gott.
Ja, nu måste jag börja fixa här men vi hörs kanske senare idag eller imorgon med uppdatering om den senaste veckan, kanske lite bilder om jag orkar föra över dom till datorn. Våra USB uttag är sönder så det är väldigt krångligt.


Helt random en bild på Sannas hår. hoppas du är nöjd med denna urtrista uppdateringen? om inte så hoppas jag du blir glad för hårbilden.

adjö då.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oho, jag blir glad för båda. Mest för den fina hårbilden, såklart! ;D Frågan är om det inte är den bästa bilden på oss två? ;'D



Jag är redan ledig, lalalaa. Det var egentligen tänkt att jag skulle plugga hela dagen idag, men ja.. Jag har precis börjat! -.-' Tjernobyl är inte så roligt som jag trodde..! ;P



Jag saknar dig. Och jag kommer sakna dig ännu mer i London.. :/ Vi bor på samma hotell, och det kommer aldrig bli detsamma utan dig.. <33

2009-05-20 @ 15:39:16
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0