Saker som måste införskaffas

Jag har suttit och skrivit en lista i tjusig skrivstil. Listan innehåller saker jag måste införskaffa.

- portfölj
- fin-fina skor
- tunna fina strumpbyxor i någon härlig färg
- fluga
- hängslen
- stift till våran LPspelare
- skrivmaskin
- en söt klänning
- systemkamera
- fina gardiner
- riktigt bra pennor
- pennvässare
- pennfodral

Jag ska finna allt & man får aldrig glömma att den som söker den finner.
(jag funderar även på att ändra designen lite igen, men vilka färger?)
puss.
{France Gall - Poupée De Cire Poupée De Son}

Kommentarer
Postat av: Moa

fina saker det där!!!!!!! :D jag vill också haaa

2009-05-25 @ 17:18:26
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0