Skulle behöva lite hjälp.

Jag är på humör att skriva ett världsbra inlägg men eftersom jag är okapabel till att göra det får det bli ännu ett smått meningslöst inlägg om absolut ingenting.

Jag jobbar med en svenskaredovisning som ska vara klar på onsdag och det går inte vidare bra kan jag säga er. Om någon kan det minsta lilla om slang, fint respektive fult språk, chattspråk och förkortningar kan väl den skriva en liten hjälpande kommentar?
Snart ska jag ta mig ett litet mellanmål bestående av kornflakes med äpple och kanel - mums. det ska ätas till p-p-pistvakt som börjar kl 20:00 på ettan.

Åh! på tal om inget har någon sett Natt på museet 2 trailern? Statyn som vill imponera på en tjej är ju helt underbar! Jag dör av skratt varje gång jag ser den och sådant är alltid trevligt.
"Bom - Bom - Firepower!"

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0