I feel my temperature rising

Längesedan igen! jag har varit så sjukt upptagen. 
Hela helgen har Olivia varit hos mig. Vi har grillat, tittat på Hercules och varit på kalas. Lilla Nathalie vare som firades och det var jättemysigt! Vi lekte med barnen i trädgården, åt tårta, tittade på robinson och skrattade. 

I måndags lekte jag, Louise och Miriam. Vi lagade mat och tittade på tv. 
Tisdagen så firade vi Dahlbom med ett flak Jolt, tårta och Asterix och Obelix. "Men ja har en fesk!!" Mysigt värre, fast han har massa äckliga kryp och spndlar överallt. 

Igår var jag och mamma i skövde och vi shoppade massa grejer till dopet. Jag kom hem med en hel del saker. 
- klänning
- kjol
- skor
- halsband
- armband
- tygpåse
- doftljus 
- klistermärken
- pennor
- lösnaglar
- en bok
- ögonbryns-rakare
- en mugg

så, jag är himla nöjd! Lite bilder kommer.
På tal om inget så kommer Moa nästa helg! jag dör av längtan! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0