jai guru deva om ..


Idag var en ganska bra dag, jag fick skjuts av mamma på morgonen vilket resulterade till några minuters försening men det har varit så hela veckan nu, inga problem. Jag kämpade på och blev klar med manchettknapparna, jag fick VG på dom och jag är så jävla nöjd! Bäst av allt är att Kent verkar stolt över mig, han har hela tiden sagt att jag har störst potential av de som ligger på G-nivå att nå VG-nivån & nu har jag lyckats. Bara jag fortsätter såhär nu så kan det bli riktigt bra. Ni får se bilder lite senare när jag laddat batteriet, mina bröder och far blev jätteimponerade och var intresserade för en gångs skull, det kändes riktigt bra. Men nog tjatat om det, mina storebröder är som sagt här och det är alltid lika kul, spaciellt när magnus är här eftersom vi inte träffar honom så ofta. Jag saknar honom när vi aldrig träffats, jag och han är mest lika av mina bröder tror jag, iaf humormässigt.

Onsdagar är för övrigt väldigt sköna, då är det bara 2 dagar kvar till helg och just denna helgen kommer Moa, det ska bli toppen! Jag älskar att hon kommer hit så ofta, jag fattar inte hur hon orkar, men jag är glad att hon gör det.

nu: skapa en ny spellista
snart: scrubs
senare: true blood

Kommentarer
Postat av: Moa

haha vadå orkar, mödan med att åka tåg glömmer jag bort varje gång jag kliver av i falköping:D jag längtar sjukt! det kommer bli finfinfinfniffniFINT!



hihi jag ser fram emot din spellista!

2009-11-11 @ 20:26:51
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Vad kul att du lyckades att höja betyget! :)



Nu är det bara en dag kvar till helg. :D

2009-11-12 @ 11:27:40
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0