I don't know what you done to me

Jag har nyss sett klart på true blood och jag kommer dö innan nästa säsong kommer! Jag känner att jag verkligen blivit helt besatt av denna serien, jag vill se nästa säsong so bad! Att dom alltid ska ha sådana slut där man måste se nästa säsong för att förstå. Om jag har sett så långt som till sista avsnittet så är det väl nästan självklart att jag kommer se nästa säsong också? ahwell, såhär känner jag vid varje säsongsavslutning men jag lovar er, jag ska se det första avsnittet så fort det kommer upp på nätet, eftersom sverige är så sega. Det var också trevligt att se Evan Rachel Wood som en snygg och classy vampyr, hon är grym.
Eric är fortfarande min favorit, sjukt het! (och jag älskar när dom snackar svenska, så underhållande)


Kommentarer
Postat av: Adore

Ah jag känner precis samma sak ^^ Ett stort plus för låten som är grym också :)

2009-11-14 @ 15:29:42
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Elvira

Blev väldigt glad över att de pratade riktig svenska och inte sån där jädrans "hittepåsvenska" som de har använt sig av i ex. Two and a Half Men. Får väl tacka Skarsgård för det. Och åh, vad kul att Evan Rachel Wood är med! Det ser jag fram emot att se.

2009-11-14 @ 23:45:21
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag har inte sett serien än, och det p.g.a när den började gå på svt gick den för sent just den dagen för dagen efter skulle jag upp väldigt tidigt. Men man kanske kan se den på nätet i och för sig. :O

2009-11-15 @ 14:26:56
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Blubb

Vill också se andra säsongen :( men vet inte om jag ska vänta tills den kommer på tv eller inte...

2009-11-15 @ 19:21:24
Postat av: Moa

hans ding-dong tjohjhooo som inte hade vuxit klart när lemmarna hade



alltså

HAHAHAHAHAHHA JAG ÄR TRÖTT O SAKNAR DIG SOM KAN SITTA HÄR O SKRATTA MED MIG

2009-11-16 @ 19:47:48
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0