I'm waiting for something good

Idag har jag gjort klart ännu en julklapp och en till är under tillverkning, det är så skönt att jag kan göra saker när jag inte kommer på något att köpa. Just nu äter jag kycklingbaguette (så jäävla gott, jag avlider!) och lyssnar på min nya spellista i väntan på att Nip/Tuck ska börja. Jag har längtat efter den serien ett bra tag nu, visst jag har inte följt den innan men den senaste säsongen så satt jag som klistrad. Visst, det hade helt klart varit bättre om de visade True Blood säsong 2 istället ;)
Spellistan har ni iaf här: i got my mind set on you.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Ska lyssna på den spellistan + dina tidigare så fort jag kommer hem och har mitt Spotify igen. :)

2009-11-19 @ 08:53:52
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Det är ju fantastiska presenter, när du gör dem själv!



Ja åh, kycklingbaguette är verkligen fantastiskt gott. :D

2009-11-19 @ 18:09:33
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0