let's make a list

Dagen har varit otroligt seg och jag har inte fått mycket gjort, men viktor bjöd på fika och det var ju änna trevligt. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska beställa scrubs säsong 6 och 7 ifrån CDON. Jag ska egentligen ha pengar till julklappar men .. jag känner att jag verkligen, verkligen vill ha dem. Hatar beslutsångest!!

Well, vi får se om jag blir egoist eller inte. Ikväll är det Batman Begins på 6:an den ska jag ta och se på om jag orkar. Eftersom jag har tråkigt tänkte jag ta och göra listan som alla andra verkar göra, jag fick min lista ifrån niotillfem.

var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

London.

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

Linda McCartney.

vilken egenskap önskar du att du besatt?

teleportering, men jag tar det ett steg längre, teleportering till olika årtal. (vore inte beatles at the cavern club helt fantastiskt?)

i vilken färg är ditt drömhus målat i?

jag vill ha det lite såhär, det ska se gärna se använt ut. murgröna på hus är även något av det mysigaste som finns.

vilket namn är det vackraste du vet?

charlie. & john.

vilket är det bästa ordet som finns?

hallonröd

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
resa runt i storbritannien.

vilken saga är din absoluta favorit?


om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

pasta bolognese.

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

svart.

Om du bara fick lov att lyssna på en enda låt i resten av ditt liv vilken skulle du välja?


blackbird.

om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

Love actually.

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?


detta.

vilket språk är det vackraste du vet?
engelska (brittiska)

vilket bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

denna.

vilken årstid tycker du allra bäst om?


sommaren.

Kommentarer
Postat av: sandra

det känns som att jag borde sno den här listan... får se om jag orkar! :D har dock en känsla av att mina svar kommer bli väldigt lika dina. som vanligt ungefär. :)

2009-11-05 @ 21:34:07
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

Den ska jag göra. Någon dag.

2009-11-07 @ 00:58:52
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0