Have you read the news today?

Idag mår jag fortfarande lite kasst men jag har iaf gjort något idag och det har bara lett till bra saker. Jag, mamma och Viktoria åkte iväg till Skövde och jag hittade endel roliga saker.

- en kofta
- en tröja
- film - Trick 'r Treat (som jag velat se i evigheter!)
- Sunes jul & Sunes sommar
- en smyckeshängare(?)
- massa smink
- en kalender
- muffinsformar
- julklappar
& lite andra småsaker.

Snart ska jag göra kvällsmat och det blir en efterlängtad maträtt, nämligen kotlettrad och rotfrukter i ugn, jag har längtat hela veckan. Det är så otroligt fantastiskt gott!

update: Jag har även hittat den perfekta kameran! eftersom jag aldrig kommer få en systemkamera så tänker jag önska mig en kompaktkamera med alla de funktionerna jag vill ha. Närgräns 1cm, det är ju rena drömmen! Jag är helt kär, i en satans kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0