It was a beautiful day

Denna dagen har varit riktigt skön! först sovmorgon till nio och när man väl kommer till skolan så sitter vi bara och pratar i en timme eller två - dags för lunch. Jag och miriam drar till sibylla och käkar goda strips (med alldeles för lite pizzakrydda! vi känner inte mycket för den nya tjejen..) vid ett kommer kent och säger att vi får sluta tidigare och alla jublar. Jag och miriam drar till den nya godisaffären vid stationen och där får vi varsin gratis puss.
jag tar bussen hem och promenerar hem med lars winnerbäck i öronen och är lycklig även fast kylan biter i kinderna och öronen tappat all känsel. Extramaterialet på HBP var fint och Calle gick vidare i idol och med det kunde dagen knappast ha blivit bättre.

"elvis, elvis let me be, keep that pelvis far from me - lalalaa"
"åh, nu blev jag sugen!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har inte jag heller egentligen men :P

Ja visst är det trevligt.

Min favoritkaraktär är självklart Erik i True blood. Vem annars? Ja jag har sett andra säsongen och kan inte vänta tills den tredje kommer. Alltså jag ser så många serier så jag håller knappt reda på dem men How I met your mother är asigt bra iaf. Sen gillar/tittar jag på The office, Chuck, Dexter, 30 Rock, Arrested development(som dock har lagts ner), The Mentalist, Better of Ted, Party Down, Scrubs, Community, Criminal minds, Grey's anatomy, Modern family och The middle. Det kan finnas fler men det är dem jag kommer ihåg just nu. Och de står verkligen inte i ordning efter vilken jag gillar mest.



Går det välja vilken som är bäst av Tim Burtons filmer? Jag älskar Edward sissorhands och Sweenye Todd bland annat. MEn jag vet inte riktigt vilken jag tycker är bäst. Längtar dock tills Alice in wonderland kommer.



Eftersom det här blev ett VÄLDIGT långt inlägg så kan du gärna få svara på dina egna fråger :P Är nyfiken.

2009-11-28 @ 10:49:07
URL: http://alittlesomethingelse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej insåg nyss att jag stavade väldigt fel på vissa grejer men jag hopps du förstår ändå :)

2009-11-28 @ 10:50:44
URL: http://alittlesomethingelse.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Åh ja! Pommes med krydda är ju så gott, fast jag har dock aldrig ätit det med pizzakrydda, jag brukar köra på grillkrydda. :D



sv: Bara mys framför tvn/film med godsaker och tända ljus. :)



Det låter som ett bra sätt att spendera tid på!



Ja jag älskar filmen och har alltid gjort det, världens bästa film! Som även kom mitt födelseår, och soundracket också som är min absoluta favoritlåt. :D

2009-11-28 @ 10:53:09
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Moa

sounds great! :D

2009-11-28 @ 12:47:25
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sandra

det låter som en fin dag. :)

2009-11-28 @ 14:03:38
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

Blev väldigt, väldigt glad när Calle gick vidare i fredags. Och ja, jag röstade ett par ggr. Haha :)



(sv) Håller med dig om att det är riktigt fånigt att de glittrar i solljus(?). Hade lite svårt att ta det på allvar redan när jag såg första filmen.

2009-11-29 @ 13:48:24
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0