please, try to remember

Yes, då har jag också sett New Moon och jag tyckte inte att den var mer än okej, knappt okej. Först och främst så var de flesta effekterna riktigt snygga och det fanns även en del kameravinklar som gav filmen mycket känsla och det gillas alltid. Men sen har vi då resten av filmen, jag stör mig på så otroligt mycket, den är för gullig och jag tycker att de flesta av scenerna mellan bella/edward och bella/jacob är riktigt krystade, pinsama att se helt enkelt. Jag tyckte dock att filmen var ganska underhållande då det var action, jag tyckte speciellt om varulvarna. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det var en okej film, mycket bättre än twilight men det hjälper inte. Ett stort plus var att det inte var några konstiga fjortisar som fjantade sig, jag tror tom. att min vän var den som fjantade sig mest, haha.
"Men, vad har hänt med deras ögon, det är ju inte samma ögonfärg som i förra filmen, varför ser dom ut så?" Snälla barn, de kan ändra ögonfärg och det förklarades i förra filmen.

Om jag var bella, då hade jag lätt valt jacob före edward. Han är mycket mysigare som person och frankly så tycker jag att edward är helt wierd, jag gillar han inte alls. + har han någonsin varit fulare än i denna filmen? han ser ju helt grotesk ut.

Kommentarer
Postat av: Moa

haha håller med dig. den var rätt lame... men ja, sålänge hon inte tar carlisle ifrån mig:D

2009-11-27 @ 11:34:45
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sandra

yes, jag visste väl att du skulle dela mina åsikter! :) fast jag måste säga att jacob är en riktig fjant i mina ögon. jag menar, efter att ha läst böckerna så kan jag ju inte tycka annat än illa om jacob. dessutom är han en mycket sämre skådespelare tycker jag. :)

2009-11-27 @ 12:52:18
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

Thank you! Edward ser helsjuk ut i denna film, och visst är han mycket blekare än innan? När det gäller allt vad Edward och Jake rör sig om gillar jag Jake way mycket bättre. Edward är överbeskyddande och allt för kontrollerande för att det i verkliga livet skulle räknas som normalt.

2009-11-27 @ 15:39:53
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

MMmhmh varulvarna, och JACOB <3

Jag gillar inte Edward alltså, han är creepy D: Och jag tycker att Robert Pattinson bara är... dålig ;O

2009-11-27 @ 16:06:00
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Liza

Men en sak varför Edward ser "konstigare" ut i denna filmen för att han har mycket mer läppstift, än vad han hade i Twilight. Och han ska se blek ut eftersom han tror att Bella är död. Fast make-up teamet borde endå fått sparken ;) och Robert Pattinson är inte dålig. Han spelar perfekt i både Twilight & New Moon :)

2009-11-27 @ 16:34:35
URL: http://twinut.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA "han ser ju helt groteskt ut". Sorry, men det lät så jäkla roligt! xD Själv har jag inte sett New Moon och har inte särskilt bråttom med det heller faktiskt. Jag är en av de få som inte är helt galen i twilight. Honestly tycker jag mest att twilight är lite uttjatat. :o

2009-11-27 @ 17:06:58
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Sandra

Damn, underbart att det inte bara är jag som tycker att New Moon inte va så där jätte bra. Äntligen ett bevis på att det finns folk med vett i skallen där ute, fan vad glad jag blir! :D Och I agree, hade lätt valt Jacob före Edward, jag fattar inte varför alla blir "omg, jag vill också ha en egen edward! Han är så snyyyyyyyyygg!". Vart är han snygg? :S

2009-12-04 @ 23:07:07
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0