älskade, älskade vän

Moa, jag måste säga att jag saknar dig så att det gör ont i hela mig, jag är så jävla lycklig när du är här. Våra stunder tillsammans är de jag alltid längtar efter och alltid saknar. Du är den som är viktigast för mig för du är grunden till min lycka, jag tror inte jag visste vad riktig vänskap var innan jag lärde känna dig. Jag vill så gärna kunna förklara vad du betyder men det går inte finna orden. Jag älskar dig så jävla mycket och jag önskar du var här jämt, då hade jag alltid varit lycklig. 'jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu'


Kommentarer
Postat av: Moa

Och nu gråter jag. Jag skulle vilja skriva exakt det du skrev fast omvänt, om du förstår. Det är precis så där. Jag älskar dig Marina och jag skulle verkligen andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu. Det gör ont i mig och det är för att jag inte är hos dig nu. Fan. Vad du är min bästa vän.

2009-10-18 @ 23:10:07
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Amalia

åh, det var fint skrivet :) Moa verkar superbra! (:

2009-10-19 @ 18:56:45
URL: http://heretoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0