Jag saknar dig

Gårdagen var otroligt jobbigt, den värsta begravningen jag någonsin varit på. Värst av allt var att se mamma så himla ledsen, hon visar aldrig känslor så det var så otroligt jobbigt. Upplägget på begravningen var så himla fin, fina passande låtar och talet om Sven var så rätt! Jag hatar att gråta bland folk och jag hatar att det är meningen att man ska gråta på begravningar men under det talet gick det inte att hålla tillbaka tårarna. Jag börjar gråta bara jag tänker på det nu. Jag saknar honom så himla mycket och jag skulle göra allt för att få träffa honom igen, han var så himla full av liv, snäll och mysig männsika. Han fick en alltid att skratta och jag har nog inte insett hur myckat jag älskar honom förens nu och jag hatar mig själv för det.

Detta är första och sista gången det kommer dansband in i min blogg, det är endast för att han älskade det så himla mycket och jag vill komma ihåg honom som den glada, mysiga och musikälskande mannen han var.


Kommentarer
Postat av: Moa

Det låter klyshigt och överanvänt men det får bli så nu: JAG FINNS HÄR.

2009-10-10 @ 11:45:25
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Begravningar är riktigt jobbiga och precis som du skriver är det jobbigt att det just är meningen att man ska gråta. Att mista någon gör ont och det får ta tid.

2009-10-11 @ 11:10:47
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: sandra

jag är så himla ledsen. hoppas att du är okej. fjortishjärta coming up... <3

2009-10-11 @ 13:45:55
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0