"John isn't dead! John Lennon can't be dead"

Jag är sjuk, det är mycket trevligt. Nej såklert inte .. men jag har spendarat dessa två dagar med att titta på film som jag köpt nyligen. Jag köpte Van Helsing i plåtbox i helgen så jag har underhållit mig med extramaterialet och jag älskar filmen mer nu än jag gjorde innan. Tabbarna var något av det härligaste jag sett också, titta bara:


"Flies! there's flies!"

Sedan har jag även sett Män som hatar kvinnor, den var väldigt hemsk men också riktigt bra, en av de bästa svenska filmerna skulle jag tro och jag vill väldigt gärna se flickan som lekte med elden när den kommer ut på dvd. Sedan köpte jag hela första säsongen av Segemyr c/o som var en av mina favoritserier när jag var mindre och den är fortfarande lika rolig! :) "nej, den här attityden har jag bara mot dig"
Sedan såg jag och min bror på Diary of the Dead som var ... tja .. jag vet inte riktigt vad jag tycker. Den var defenitivt inte läskig men det var mysket blod och sådant gillar jag, dock såg det mesta ganska fejkat ut men det var en underhållande film allt som allt. & sist men inte minst såg jag på min nya beatles dvd 'Lennon & Harrison - guitars gently weep' Den var fin men ledsam, när dom intervjuade männsikor som sörjde John utanför the Dakota building så grät jag. mycket värd!

Har ni sett någon bra film det senaste? :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Van Helsing har jag inte sett men har blivit mer och mer sugen på det den senaste tiden.

Själv såg jag filmen Stop-Loss för två dagar sedan. En hemsk men väldigt fängslande film om Irakkriget.

2009-10-13 @ 15:37:56
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Van Helsing är bra!



Jag har inte sett nån av de där svenska filmerna, måste göra det!



Diary of the Dead har jag också sett och nja, den var ingen höjdare för mig. :P



sv: Jag är inte så bra på Hellraiserfilmerna heller kan jag säga, har bara sett dem en varsin gång. ;P



Det tycker jag absolut att den ska vara! Dracula är ju för bra. :D



Tack så mycket!

2009-10-13 @ 16:07:17
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Elvira

(sv) Tycker definitivt att du ska se den filmen. Oavsett vad man tycker om ämnet tycker jag det är viktigt för oss "vanliga" att se sådana filmer. Och ja, bullar framför Wallander anytime. Haha :)

2009-10-13 @ 16:16:54
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Moa

ALLTSÅ. måste se john/george-filmen! Kommer också gråta, gudars. Gråter jämt såfort dom visar från Johns död. Alla plakat. Imagine. Jag klarar inte sånt. Fast det är så fint men ändå hemskt och ja. uhuuu ryser.



Iallafall så kommer jag ihåg när vi såg Armageddon hemma hos dig. GUD VAD JAG GRÄT DÅ HAHAHAH och jag ba Noooooo här sitter jag som värsta tönten o gråter hahah :D



SAKNAR DIG!

2009-10-13 @ 17:59:34
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sandra

jag måste också se den där john/george-filmen. fast jag tror att jag måste komma ur min gråt-period först, för om jag ser den nu så kommer jag verkligen att gråta ögonen ur mig..

2009-10-13 @ 18:28:24
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Diary of the Dead är ju kickass :D Geroge A Romero är kung på zombies!

2009-10-13 @ 23:05:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0