I want you so bad I want you so good

Först och främst måste jag tipsa er om en otroligt fin sida: weheartit. Där ifrån får ja de flesta av mina bilder nu för tiden :)

atm så tittar jag på True Blood som jag skulle ha missat om inte Louise påminde mig, nästan oförlåtligt! (okej, löjlig scen nyss) och kvällen har bestått av en kass film som alla utom jag verkade tycka var kul annars har det varit en kväll fylld med massa skratt. Min bror ska även sova här idag, gå upp typ .. 4 för att hinna till jobbet, bra planerat! x)
& snart ska jag äntligen få sova igen, det är bara imorgon kvar sen kommer finaste Moa hit och vi ska på halloweenfest på lördag - awesome!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Nu blir jag ju nyfiken på vilken film det var du syftade på. Haha :) Härlig bild, btw. Får kolla in sidan sen.

2009-10-15 @ 17:47:17
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0