We're gonna eat it right

Gårdagen var blandad. Det muntliga i engelska gick skitbra! Vi fick en lärare som kunde prata engelska! (äntligen) fin engelska hade hon också, fast den var amerikansk. Tobias, min förra lärare var där och han somnade inte denna gången (Y)

Sedan var det hantverk resten av dagen och det gick åt helvete hela tiden, jag kämpade med mina lödningar halva dagen tills jag gick och gnällde hos björn så han hjälpte mig (jag vet, helt sjukt att jag vågade!) men det blev faktiskt bra! Det var lite ledsamt att det jag kämpat med hela dagen gjorde han på mindre än 5 minuter >< Men! klart blev det iaf, nu ska jag bara infatta lite stenar och klart!

Efter skolan var det meningen att jag och miriam skulle åkta till Skara och käka glass men vi missade bussen med ungefär 10 sekunder - TOPPEN! Men! Vi bestämde oss för att äta på gondolinos istället och det blev ju ganska lyckat det också. Tur som jag hade så hittade jag en buss hem så jag slapp sitta med mamma och Andreas för att plocka godis i 4 timmar.
& igår var det scrubs! Awesome!! Jag älskade att dom tog ett mer seriöst avsnitt så tidigt i serien, jag grät lite i slutet på det avsnittet, men inget kan få mig att gråta som när Dr. Cox tar död på alla patienter. Sedan var det True Blood också, fan vad jag älskar't!

Well, well, nu ska jag äta och sedan gå till bussen. Vi har nationella i engelska idag igen, skriving denna gången.


Kommentarer
Postat av: sandra

lycka till med nationella! :)

2009-10-08 @ 13:12:10
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Moa

Hoppas det gick bra på skrivningen!!!:)

2009-10-08 @ 15:22:09
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Det var inte förens jag gick i 8:an som jag fick en riktigt bra engelskalärare, och sedan hade jag två riktigt bra i Engelska A och B i gymnasiet. Hoppade av Engelska C pga att läraren stavade fel och inte verkade vara så väldans bra på språket hon var menat att lära ut... Alla lärare har alltid pratat engelsk engelska vilket jag tycker är lite synd (även om det är väldigt fint) eftersom det faller mig mest naturligt att prata amerikanska.

2009-10-08 @ 18:32:02
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0