9|11|01|2996

Just nu gör jag mig i ordning för dagens bravader. Jag ska nämligen till bokmässan med Erika & Louise, kanske om Miriam och hennes mamma vill gå lite med oss också :) Det ska bli roligt as hell! Tåget går 8:50 så vi kommer fram vid 10:00 ungefär. Vi ska försöka leta upp Jonas Gardell, Mark Levengood, Camilla Läckberg, Ernst Kirchsteiger och Joe Hill sällskapet.

Igår var jag hos min bror och var barnvakt en liten stund, då spenderade jag tiden med att titta på Monsters VS Aliens och den var lite bättre än jag trodde den skulle vara eftersom jag varit rätt skeptisk till den innan. Jag tyckte inte om slutet dock, det var tråkigt och de flesta bra skämten låg i början av filmen. Men bra var den.
När Jimmy och Sara kom hem så tittade vi på Knowing med Nicolas Cage. Det är en sorts psykoligisk thriller och jag älskar ju verkligen sådana filmer och denna var inget undantag. Intressant handling och spännande precis som det ska vara. Jag var inget stort fan av slutet dock, där ballade filmen ur litegrann, tyvärr. Men allt som allt en bra film.

Nej, nu måste jag börja fixa mig på riktigt. Hoppas ni alla får en fin dag! :)

Här har ni min nya lugg också, och ja, mitt hår är fortfarande orange egentligen. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Moa

GU VA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2009-09-26 @ 17:28:54
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: M i c k a

snygg lugg! rak lugg is the shit. snyggt som bara det.



idag blev jag sängliggandes, har inte mått så bra, matt i hela kroppen, så passade på att kolla true blood och nya grey (: trevligt. mannen min fick åka själv till sina päron.



vad gör du ikväll då?

2009-09-26 @ 19:16:35
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Amalia

Superfin lugg! 8)

2009-09-26 @ 20:15:15
URL: http://heretoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0