Here's your hey hey hey!

Jag sitter här och försöker få fram lite information om Liverpool som jag ska redovisa om på engelskan nästa vecka men jag vill bara skriva om alla härliga beatlesplatser man kan besöka och inte något annat. Det är lite svårt. Men mamma kommer snart hem med grapefrukt och fastfood till mig så efter det så får jag sätta igång på riktigt.

Föresten så hittade jag en låt som jag totalt glömt bort och som jag älskade för några år sedan, nämligen denna:

För er som har koll så var rock star supernova lite som idol fast 100 gånger bättre då dom letade efter en ledsångare till ett band som skulle kalla sig rock star supernova och alla deltagare sjöng bara rock. Lucas (som jag tror att han heter) här ovan vann hela tävlingen.
Denna låten är enligt mig, den enda bra dom gjort och den är ändå ganska kass live, så ni som har spotify borde verkligen lyssna på denna istället. *länk*
& jag kan verkligen inte hjälpa att jag tycker Tommy Lee är ganska kool.

Kommentarer
Postat av: sandra

attans, jag hade ju tänkt åka till liverpool i somras när jag ändå var i england. vad synd att jag inte gjorde det, då hade jag kunnat hjälpa till. men å andra sidan skulle jag säkert också bara ha besökt en massa beatlesplatser, så det kanske inte hade varit till så stor hjälp när jag tänker efter :D

2009-09-21 @ 14:50:37
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar: yes, såklart. som alltid! ;D

vilken dag ska du dit? :D

2009-09-21 @ 16:57:42
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar: åh. jag ska dit på söndagen! :(

2009-09-21 @ 17:15:56
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Elvira

Själv såg jag bara ett fåtal av de avsnitt som kördes av denna serie. Har för mig att jag inte hade kanalen hemma. Vet att min farbror tyckte om det dock, haha :)

2009-09-21 @ 17:56:09
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0