Darararararararararaaa batman!

Inatt hade jag den värsta drömmen jag någonsin haft, jag drömde att pappa dog. Allt var så jävla verkligt och jag bara grät och grät utan stopp igenom hela drömmen. När jag vaknade var hela kudden blöt av tårar och för en stund trodde jag nästan att allt var sant. När jag hörde pappa hosta vid datorn utanför så var det en sådan extrem lättnad.

Men kvällen igår var ganska mysig, jag tillbringade den med min bror. Vi tittade på film ett tag tills Andreas fick ett samtal om att de skulle ha spexfoto idag så vi försökte hitta på något roligt som ha kunde vara. Jag gav förslag på rockare, punkare, tjej och annat som skulle göra så jag fick sminka honom. Jag lyckades inte. xD Han ville vara streckgubbe men jag sa att det fick han inte vara så det blev batman tillslut. Jag hjälpte honom med kostym och allt. Jag måste vara världens bästa syster ibland, sjuk och jävlig som jag är offrar jag flera timmar till att hjälpa honom eftersom han hade smått ångest över vad han skulle vara. Resultatet blev inte det bästa men har man bara några timmar på sig att fixa en kostym så får det bli väldigt improviserat. Resultatet blev iaf detta:

Och jag har märkt att andras ser ca 3 år äldre ut om han tar bort luggen ur ansiktet. Jag har inte sett hur han ser ut på riktigt under flera månader, det är helt galet. Jag tror det är moppefjunet och de buskiga ögonbrynen som gör grejen x)
(och herregud, ursäkta för det otroligt stökiga rummet!)


Kommentarer
Postat av: sandra

gud vilken snäll syster du är. :)

2009-09-24 @ 12:56:10
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Moa

haha snällis:)

2009-09-24 @ 16:28:03
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0