En lista om bloggar

I brist på något intressant att göra denna morgonen så tänkte jag faktiskt ge er en lista på endel bloggar jag besöker varje dag. Jag älskar innehållet i dessa bloggarna och majoriteten är otroligt trevliga! :)


Niotillfem - Nästan hälften av sveriges befolkning läser väl redan hennes blogg och det kan jag förstå. Hon skiver så otroligt fint, bombar sina inlägg med fina bilder och när man läser hennes kommentarer kan man se att hon är en förebild för endel.

Annamariamikaela - Hon är en askön tjej som för det mesta skriver om filmer och gör olika listor. Eftersom jag älskar film så är denna bloggen skitbra! & eftersom jag älskar skräckfilmer, som hon skriver om för det mesta, så är den perfekt! Att hon svarar på kommentarer och är oerhört trevlig är även det ett stort plus! Så klicka er vidare kära filmgalningar!

Dolly Delicious - Denna mannen älskar 60-talet och skriver om det mesta innom den genren. Han skriver egna låtar som han publicerar på bloggen, han älskar beatles och inspireras av självaste John Lennon. Bloggen är även fylld med skön humor och mycket musik.

Flickan med elefantbyxorna - Jag vet inte riktigt varför jag älskar denna bloggen, kanske är det för att hon varvar fina bilder med intressant text, kanske för att hon är otroligt trevligt eller kanske är det för at hon har bra smak i både musik och film. Jag tror det är allt, en intressant blogg med massa gottigheter inbakat. Ni borde verkligen kolla in den.

requiem pour un con - Detta är en blogg för alla 60-tals älskare, jag tycker att denna Emma är helt perfekt. Hon skriver för det mesta om allt från franska 60-talet, musiken, filmerna, modet och konsten, hela hon är 60-tal. Hon har en drös med klänningar, smycken, skor och annat ifrån 60-talet och hon passar så otroligt bra i allt. Ett klick och jag var fast för alltid.

Sedan har vi såklart de bloggarna vars "ägare" jag känner som jag besöker varje dag.

No Party - Moa
You will never win - Sanna
You sound so twee - Sandra
Here Today - Amalia

Kommentarer
Postat av: M i c k a

awe vad rar du är ^^,



hur kan man hata skräck? :p det är ju ofast de mest välgjorda filmer som finns, inte simpelt som random love movies eller drama filmer som ser ut som den andra ;D



allt bra idag? ska du göra nåt kul denna helg?

2009-09-25 @ 13:21:41
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Marina

Slumpen att jag tittade in hos dig. Ville bara skriva ett hej, när jag såg att vi är namne..

Fina foton, kul blogg. Ha det bra. :D

2009-09-25 @ 14:09:49
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: sandra

nejmen! mikaela och jag gick på samma gymnasieskola, vi var med i lokaltidningens ungdomsredaktion samtidigt. hon är ju supertrevlig. vad roligt att du gillar henne :D

2009-09-25 @ 15:21:34
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

Alltså åh jag gillar verkligen din blogg, tänker följa dig på bloglovin nu :D

2009-09-25 @ 16:04:38
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Tim Burton är nice, och det var en härlig känsla på filmen, men ändå inte den kvalite som man är van vid. det finns mycket bättre filmer, men den är helt klart ett måste att se (:



ska du göra nåt kul ikväll snäckan? (:

2009-09-25 @ 18:47:43
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Moa

:) du har bra smak. Jag läser din varje dag också. För att jag känner dig och för att jag gillar din blogg. Du skriver bra och den är mysig. Puss på dig. Vi ses på söndag:D

2009-09-25 @ 23:17:05
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Åh tack tack! Vad glad jag blir när bloggen får uppskattning. :) I like yours to!

2009-09-28 @ 14:24:55
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, vad du är söt som läser min blogg så flitigt. :P

Jag läser din också. Behöver ditt dagliga klag, you know! :* ;)

2009-09-28 @ 21:48:00
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0