Today day I need a solution

Just nu är jag riktigt upprörd över att min samhällslärare inte kan ge mig ett vettigt land att skriva om, så jag hamnar därför 100 år efter alla andra. Det finns inte ett skit att hitta om Angola som diktatur eftersom landet ser sig som en jävla demokrati! Bra jobbat Bambi!

Förutom detta lilla sammanbrottet så har dagen faktiskt varit helt okej, jag har hunnit lite längre och börjar komma in i fixet nu, sweet! Jag och Erika hade även en härlig flummstund medans vi läste tidingen idag, det var bland annat en man som hade tagit ut 290 882 kronor mer än han hade på kontot och han åkte fast för detta. Det roligaste är dock att han sade följande till försvar, och jag citerar: "Jag trodde att bankomaten var snäll mot mig"
Det var även en svensk som fick livstid för terrorbrott och på bilden ser han helt nöjd ut! Jag och Erika tror att det är för att han får sitta med skobombaren! (som vi tror skulle funkat bättre på Hitler än en väska)
haha oh, funny moment!

Imorgon har vi orientering och jag ska sova hos miriam för på fredag bär det av till Stockholm! Det ska bli sketkul! :D & sedan sover jag hos Miriam ännu en dag för på lördag ska vi och Louise käka pizza och hyra film! toppen!

Och för guds skull kvinnor, glöm inte å knip! - Det förhindrar läckage! :D


Kommentarer
Postat av: sandra

åh vad mycket roligt du ska få göra! :)

2009-09-16 @ 18:56:16
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag trodde du var helt anti Stockholm? ;p

2009-09-16 @ 19:47:53
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: M i c k a

oh yes, Dexter är kanon, så jävla skön :D en seriemördar som man gillar, de stretar ju mot allt det vanliga. i like :D Jag gillar låten i true blood, den passar verkligen in :D



vad har du gjort för skoj idag då?

2009-09-16 @ 20:04:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Jag har varit på möten och lite sånt, kollat en snabbis på stan sen lunchade jag med mannen min :D vad bakade du för gott då?

2009-09-16 @ 20:52:39
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Adore

Hallå du.. Här var det ett tag sen jag kolla in.. Skärpning på mig. Hoppas allt är bra iaf

2009-09-16 @ 22:55:09
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Sixten, the V.I.P person. eller ja. P iaf.

HAHAHAHAHA! ÅH JAG DOG X'D

Jag älskar skobombaren och gubben som trodde att maskinen var snäll mot honom.

Wünderbar!

Och jag kniper! Det förhindrar läckage!

2009-09-21 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0