the day after tomorrow

Just nu sitter jag och tittar på the day after tomorrow & jag tycker fortfarande att jake är snygg. Det är därför jag ser den om och om igen + att jag älskar hans karaktär filmen.
Imorgon är jag ledig för vi ska åka iväg och hämta en moped till min bror, det ska bli mysigt även fast det kommer bli x antal timmar stillasittandes i en bil, vilket jag hatar.

Jag måste även tillägga att jag tycker vanessa paradise är väldigt vacker, hennes glugg är så charmig.

"you can't burn the books!"
"do you want to die?"


Kommentarer
Postat av: Moa

ÅH JA! JAKE I DEN FILMEN ÄR PRECIS SÅ MAN VILL HA HONOM.PRECIS SÅ. JAG VILL VARA HON TJEJEN SOOO BAAAAAAAAAAAD. herre-gud. :')

2009-09-04 @ 07:47:44
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

När jag precis hade köpt den filmen med Gyllenhaal såg jag den varje kväll innan jag gick och la mig. Haha :)

De som säger att Depp och Moss var det snyggaste paret ljuger. Depp och Paradise passar så mycket bättre ihop stilmässigt.

2009-09-04 @ 11:11:58
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0