dagar och nätter

Nu är jag hemma, lite tidigt men jag mår så kasst så jag kände att jag inte orkade vara kvar i skolan, fast det bara var ett futtigt ämne kvar. Nu har jag tagit ipren och druckit färskpressad apelsinjuice (& det är ingen köpt som det står 'nypressat' på.) Så nu kanske jag mår lite bättre snart.

Jag kan passa på att berätta lite om min kväll med Erika. Vi satt uppe till nästan ett och hade det jättekul med männsikor på Omegle. Vi låtsades vara kristna, två storbröstade lesbiska kvinnor från London och scientologer - typ. Det var extemt kul och jag hade kramper i magen så mycket jag skrattade.
"DEVILWORSHIPER!!"

Igår var också en dag. Jag fick en blåbärspaj av Björn (fast det var hans fru som bakat) i sen födelsedagspresent xD Det var skitgott! Sen hände det en grej som jag är jävligt förbannad över! Jag håller på och gör runda infattningar till stenar (dom set ut lite såhär. minus ringen) och då ska man slå dom i ett speciellt järn så dom blir lite konformade. När jag frågade björn vilket jag skulle använda så visade han det och när vi provade så sprack infattningen, så jag provade om och om igen med olika lod och allt men alla spricker, hela tiden.
Sedan när jag 6 infattningar senare frågar jag Kent om hjälp och då säger han att jag använt fel järn hela tiden och det är därför dom spruckit. Så, hela den dagen var bortkastad. Jag ska aldrig mer lite på Björn iaf, det ska jag säga er.

Efter skolan så gick jag, Miriam och Louise till stan för att fika på lilla blå. Vi åt Toast och jag tyckte det var så jäkla gott! Men sedan förstördes myset av en full tant som kom till oss och började snacka på engelska och svära åt oss. Hon ver väldigt läskig men vi flydde där ifrån till Willys och vidare till Erika där vi skulle se på film. Det blev såklart the boat that rocked! 5:e gången för mig och jag älskar filmen mer och mer för varje gång jag ser den. Det var en väldigt lyckad filmkväll! :)

& vad som hänt idag ska vi inte ens gå in på, det är ändå bara skit.
Igår fick jag föresten en present av Louise. En fin tygkasse fylld med godis och chips! :)


"Gavin, ah, Kavanagh!"

Kommentarer
Postat av: Harvey Adams

Fan, blir nog dags för mig med att kolla in filmen (the boat that rocked), tänkte göra det innan, men det blev aldrig något av.

Tack för bloggkommentaren dessutom =)

2009-09-03 @ 15:47:24
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: Moa

fina du.

2009-09-03 @ 19:32:37
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Måste köpa den där filmen så fort jag kan, så att jag kan kolla på den om och om igen. Haha :)

2009-09-03 @ 21:05:17
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: M i c k a

The Boat That Rocked är ju så freaking awesome!

2009-09-04 @ 13:53:47
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0