MARINA AND OLIVIA-TIME!


Jag är hemma igen, lite tidigare än planerat och det var definitivt något jag protesterade emot. Jag har haft en helt awesome helg med Olivia, fredagen började med lite tv och tacos och gick vidare in till film. Vi såg Cloudy with a chance of meatballs, vi såg dock inte slutet för jag var så himla trött men jesus vad kul den var, min humor på bricken. "...AND BACON!"
På lördagen var vi i Göteborg hela dagen och det var fantastiskt mysigt fast det blåste näst intill storm ute. Vi åt på pizzahut, köpte massa fina saker, åt glass, provade massa kläder, träffade på släkt och vänner och allt var helt awesome!
När vi kom hem till Olivia hade hennes syster anlänt så vi tittade satt och skrattade åt henne medans olivia försökte övertala mig till att åka och grilla hos någon i stormen, det gick inte så nu kommer hennes vänner kalla mig för torris. ): Men vi hade en awesome kväll iaf, vi tittade på 9 och den var så himla bra.
Idag såg vi på ännu mer film, Aladdin och rövarnas konung och the cliqe blev det och det var väldigt mysigt tills det var dags för mig att åka hem och jag är fortfarande lite sur över att jag var tvungen att åka hem så tidigt.

Det ska definitivt göras igen någon dag och jäg längtar redan litegrann.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Oh, den filmen vill jag se!



Pizzahut har jag aldrig ätit på, är riktigt sugen på att göa det nån gång.



9 gillar jag som tusan! En otroligt mysig film med små potatissäckar. ;D



Jag ÄLSKAR Aladdin och rövarnas konung, så galet bra!

2010-04-20 @ 18:38:21
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Mrs Olivia Moraeus Sixx Tempest

helgen var så jävla lyckad!!!!!!! :D:D:D fast jag ångrar att jag inte köpte tröjan :( filmerna är så underbara! LOVE THEM!!!!!!!

haha nej då! det gör dom inte!!! för då slår jag dom! jag LÄNKTAR tills nästa gång!! (och jaaaa, jag ska skicka spotify listorna snart xD)

<3<3<3<3

2010-04-26 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0