önskelista del ett

Idag är det första Augusti, alltså tjugosju dagar kvar tills jag fyller nitton år, tråkig ålder, men för mig spelar det ingen roll, jag älskar att fylla år och jag älskar att få presenter därför är jag alltid ute med min önskelista i god tid och den är aldrig kort. Jag är väl medveten om att det flesta saker jag önskar mig aldrig kommer uppfyllas men det betyder ju inte att jag inte kan önska mig det. Så här har ni början på min önskelista som kommer fyllas på många gånger tills dess jag fyller år.

en gigantisk häcklabyrint a la Harry Potter & den flammande bägaren.
en målning från Matthew Gray Gubler (eller bara honom, det är okej)
everything Penguin (jag samlar på pingviner)
glee säsong 1
ett besök av Neil Patrick Harris
en flight of the conchords t-shirt
Paul McCartney till Sverige
en heldag på liseberg
en grym fest
en pimpad bil
doftgranar (till min potentiella bil)
en dag full av överraskingar
skillsen att göra en sjukt snygg bloggdesign.
Harry Potter Cluedo
Bli bättre i Photoshop
Miss Dior Chérie Eau de Printemps parfym
Christina Aguilera by Night parfym.
Amazing Labyrinth (brädspel) nostalgi!
pund till Londonresan
en runda i second hand butiker & få allt betalt.
en reseguide om Eurpoa (till den potentiella tågluffen)
en resedagbok
pengar
Snapes trollstav (ja, den går att köpa)
längre sommarlov
alla säsonger av lost
en riktigt bra speldator
the sims 3
Harry Potter Lego years 1-4
Harry Potter och halvblodsprinsen till PC, xbox360 eller båda.
Emma Watsons garderob.
Se One Night Only live.
någon av dessa Burberry skorna:

jag har storlek 40, tack!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Klart man ska kunna önska sig massa saker, även om man inte får allt. Så länge man vet att man inte ska kräva att få allt på sin lista så är allt bra. ;P



En heldag på Liseberg vore inte illa!



Att gå i en massa Second Hand-butiker och få allt betalt - ja tack. :D

2010-08-01 @ 17:31:49
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha nu vet jag iallafall vvad du önskar dig.. sen får vi se vad du får ;) :D

2010-08-01 @ 19:26:51
URL: http://enogdeknut.blogg.se/
Postat av: Sanna

älskar din önskelista!



tyvärr har jag redan köpt nåt i new york, nåt som inte finns med på listan. men det stod marina skrivet på den. (precis som på i princip allt annat där?)

ska jag ta med den till göteborg 18 augusti? klarar du av att inte öppna den innan då?

2010-08-08 @ 14:13:34
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0