ja, det är så jävla synd om mig.

Nu kommer ännu ett åhdetärsåjävlasyndommigjagärsåsjuksåsjuk-inlägg men jag måste skriva av mig för jag börjar bli så frustrerad, deprimerad och arg på denna skiten. Jag försöker tänka att de finns de som har det mycket värre än mig och jag borde inte klaga hela tiden men det går inte, jag tycker lika synd om mig för det. Jag är bara så jävla trött på att knappt höra någonting, jag hör inte vad folk säger och det enda ljud som existerar i mitt huvud är det ständiga tjutet, suset och ljudet av min egen röst, skärandes så fort jag pratar. Imorgon ska jag in till vårdcentralen igen eftersom allt blivit värre men jag är säker på att allt de kommer säga är att jag ska sitta upp och sova, vila, dricka mycket, använd nässpray och försöka tänka på annat. Men jag har redan fått ont i ryggen och nacken av att sittsova i 1 vecka, fått sår i näsan av allt satans nässpray och tänk på så satans mycket annat att det snart inte finns mer saker att tänka på. Inget hjälper. & jag har ingen lust att vara sängliggandes resten av dagarna fram till jul. Jag vill vara i skolan, jag vill träffa mina vänner, jag vill kunna vara glad igen och slippa gråta mig själv till sömns vareviga kväll. Det är nästan så jag vill låta dem ta hål på min trummhinna för att slippa det satans locket, jag vill höra normalt igen så jag kan fortsätta leva normalt.

Satan vad förbannad jag är, jävla skitfansashelvete att jag ska behöva ha detta om igen.

Kommentarer
Postat av: Lenin

Det kommer bli bra Marina :)

Hejar på att vårdcentralen har ett mirakelpiller imorn :)

2010-12-14 @ 19:39:17
Postat av: moa

Önskar av hela mitt hjärta att du blir frisk, ingen förtjänar det mer än du. och tyck synd om dig för det ÄR synd om dig! jävla idiotbakterier som jämt ska attackera dig och slå på dig, jag blir så arg. varför ska de hoppa på min finaste vän? satans orättvisa. hoppas och ber för att du övervinner dem snart iallafall! för det kommer du göra, och innan du vet ordet av så sitter jag hos dig och vi är friska och krya och äter godis och har det så himla bra. så bra som vi alltid har det. och jag älskar dig.



och saknar. saknar så det smärtar. älskade, älskade vän. du är ju allt för mig.

2010-12-14 @ 20:24:04
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0