Efter X antal fixande och trixande med min nya design så är den äntligen klar! Jag saknar små finesser här och där som jag väldigt gärna skulle ha men jag orkar inte småpilla mer än nödvändigt. Jag här lärt mig mycket nytt och spännande under timmarna som jag googlade mina frågor och undringar, det tycker jag är helt fantastsikt roligt.
Nu förtjänar jag en lång vila med nya nummret av ELLE, lite kladdkaksmuffins och en fin film, vilken vet jag inte än. Jag är hemma idag på grund av att jag knappt kan gå eftersom mitt ben är lite skadat, jag har ingen aning om hur jag kan ha så ont men vårdcentralen säger att jag ska komma in om det blir värre. Jag vill inte gå till läkaren, jag hatar det, ångest, panik och andra hemskheter. Hoppas jag slipper ..

Vad tycker ni om designen?
Ser allt bra ut med din webläsare?
Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Designen ser väldigt bra ut. Är det du eller jag som går webbdesign? ;o

Här är allt bra. Fast nu har jag håla till 13.20, lagom segt. Ska skriva klart min idrottsinlämning och svenskredovisning. Åh. Byt liv med mig? ;p

2010-02-08 @ 11:40:16
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Emma

Sjukt snygg design! :D Two thumbs up!

2010-02-08 @ 19:06:37
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Elvira

Och jag som inte är hemma och missar mitt ELLE-nummer. Well, den som väntar på något gott... Och designen är som alltid klockren - du kan det där du!

2010-02-08 @ 23:42:43
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0