TODAY I DIE


Hello everybody! (hello dr. nick!)

Idag har jag sabbat min dator, den går inte att starta så det känns kul, men min bror ska hjälpa mig att fixa den någon gång i veckan när han kommer förbi. Sedan har jag varit ute och skottat snö, det var otrolig jobbigt och tråkigt men när jag sedan fick en idé om att åka pulka ifån alla snödrivor som körts upp så blev allt mycket roligare. Andreas hoppade ner i snön så att hela han försvann i den och jag var tvungen att hjälpa honom upp. Det var väldigt kul. Jag mår dock askasst nu eftersom jag antagligen inte var riktigt frisk när jag gick ut idag och det suger, men jag antar att nästan inga kommer till skolan imorgon pga. snöovädret vi har här.

Jag har även skaffat mig en ny blogg idag, den ska endast användas till att publicera random bilder dock. Jag kommer aldrig kunna ladda upp alla bilder jag vill på denna bloggen så jag tänkte att detta är ett bra sätt att visa bilderna jag har men aldrig publicerar.

http://todayidieagain.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Elvira

Då lägger jag till den bloggen med! :) Och hade jag fortfarande gått i gymnasiet i Jönköping hade jag förmodligen sluppit skolan under nästa vecka; min mamma kan inte ta sig någonstans pga de höga snödrivorna. Men som tur är har jag bara två dagar jag ska vara på universitetet nästa vecka, så jag ska inte klaga.

2010-02-21 @ 22:42:52
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

ÅÅh, jag ska följa den bloggen då! :DD

2010-02-22 @ 09:04:11
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0