SUNNY AFTERNOON

Melodifestivalen igår var det sämsta någonsin, pinsamt.

Idag ska jag på kalas för min bror och det ska bli trevligt, efter det så ska jag med min syster hem. Hon och hennes pojkvän ska nämligen åka till Tyskland i ett par dagar så jag ska vara barnvakt åt min systerdotter där medans de andra tre barnen är här hemma. Det ska bli mysigt.

Grejen är då att jag antagligen inte kommer uppdatera på ett tag, jag kommer hem igen på onsdag och vi får se om jag uppdaterar något innan jag kommer hem. Men jag vill önska er som har lov ett trevligt sådant och ni andra, hoppas ni får ett par fina dagar :)

Som vanligt får ni gärna berätta om saker ni ska göra eller har gjort så att jag får lite underhållning när jag kommer tillbaka ^^ puss!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Well: I fredags (den 12/2) var jag och såg Krunegård på Katalin i Uppsala tillsammans med en kompis. Det var precis vad jag behövde såhär innan en tenta (som är denna fredag, närmare bestämt). Och redan nu har vi börjat planera inför att gå på Peace & Love i Borlänge denna sommar.

2010-02-17 @ 13:33:24
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0