DREAM A LITTLE DREAM OF ME

Inatt hade jag den mest underliga drömmen.
Jag drömde att jag var vid något lägenhetsområde och blev jagad av någon så jag sprang in i någons lägenhet och gömde mig, då såg jag att personen som bodde där hade en superstor tv som täckte hela väggen, precis som Barney i How I met your mother. Jag satt och tittade på diverse program i flera timmar till det blev morgon och då kom jag på att jag måste ut här ifrån innan personen som bor här vaknar, precis då kom en kille ut ur ett rum och hälsade på mig som allt vore helt normalt. Vi växlade några ord och han var jättetrevlig men helt plötsligt kom en massa snubbar och kallade mig hemska saker så jag sprang.
Så var jag jagad igen, jag sprang in i en lägenhetsbyggnad och ner i källaren där jag träffade några ifrån klassen. Vi gick igenom en massa olika rum och när jag trodde att jag skakat av mig de som förföljde mig så kom killen som var så trevlig in igenom dörren. Jag fick panik och gömde mig men han drog fram mig och gav mig en lapp, på den stod det "Marina - jag älskar dig, jag är jätteledsen för att mina vänner var så elaka, de blir så när dom är höga på hasch. Kom till min lägenhet ikväll så kan vi hitta på något"
Visst, tänkte jag och när jag kom till lägenheten den kvällen så hade vi tydligen varit tillsammans i flera år och allt var konstigt, men jag älskade honom och han älskade mig. Jag lät honom kolla på porr och han fick göra alla möjliga sjuka saker utan att jag brydde mig. Sedan sa han till mig att han ville fettsuga sin rumpa för han tyckte den var så stor och började gråta. Då gav jag honom en kram och sa att han var perfekt precis som han är och att jag älskar honom för den han är och inget annat, när jag släppte honom så var han helt plötsligt en get och där vaknade jag.

Det var nog det sjukaste någonsin. Vilken är din sjukaste dröm?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha! jag sitter i skolan och mår jätteilla och är allmänt opepp på livet, men det här fick mig att skratta högt för mig själv. rolig dröm!

2010-02-09 @ 10:36:20
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

Haha! En get i drömmen - det var något nytt. Har svårt att komma på min sjukaste dröm eftersom mina drömmar alltid är väldigt invecklade. Möjligtvis den då jag och Jon Favreau var hemligt förälskade, fast Jon var gift. Och min mamma var den som avslöjade oss. Ja, du hör ju hur det låter...

2010-02-09 @ 15:15:31
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Moa

"de blir så när dom är höga på hasch" HAHAHA! och ja, fint avslut hahahaha jag dör!

2010-02-09 @ 17:39:19
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0