Where rocking horse people eat marshmallow pies

Vilken dag, det började med en resa till Skövde och tingsrätten och där gick allt fel, målet vi skulle vart på flyttades till en sal där det bara fanns plats ca 10 personer så vi fick gå in till en annan rättegång som var typ mitt i förhandlingarna. Vi var där i näsan 3 timmar, det var så tråååkigt, jag ville dö efter typ halva tiden. Pausunderhållningen var rolig iaf, jag och Miriam hittade nämligen en man som hade svårt att få ut bilen eftersom den var helt täckt med snö, väldigt roligt. Vi var tillbaka i skolan vid 1 ungefär men jag var så trött att jag knappt orkade något alls.

Imorgon är det friluftsdag och jag ska gå en promenad och åka pulka, det har jag inte gjort sedan jag var ... 12 eller något så det ska bli kul, jag har t.o.m märkt pulkan med mitt namn och klass, haha.

Jag tänkte avsluta med ett litet klipp jag tänkt visa länge, det är ifrån november tror jag, då jag och moa var på 'the beatles tribute' i min skola. Min mentor, Lasse är snubben till vänster med den akustiska gitarren - yeah! haha, trött. nu ska jag sova, vi hörs snart. puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

åh! den kvällen saknar jag!

2010-02-03 @ 21:24:35
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: sandra

usch jag minns när vi var tvungna att sitta med på en rättegång, det var nån liten kille som typ hade snattat eller nåt sånt larvigt. det kändes verkligen meningslöst och så långtråkigt att jag mest ville dö litegrann. att de envisas med att dra med stackars gymnasieelever på det där..



(fint klipp förresten!)

2010-02-03 @ 21:51:20
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

Den rättegången vi var på var också väldigt lång. Den fortsatte efter lektionstid, men jag orkade inte stanna kvar så länge.

2010-02-04 @ 21:44:19
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Oh, lyxigt att få åka pulka! Det var för länge sen för mig med.

2010-02-05 @ 16:12:01
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0