WHERE'D YOU GET YOUR CLOTHES... FROM THE... TOILET STORE?


I helgen har jag ätit en jävla massa gott. Pannkakor med hallon, chicken enchiladas och rotfrukter i ugn, det kan inte bli bättre helgmat än så. (och ja, det var otroligt nödvändigt att berätta vad jag ätit) Idag var jag och mamma på coop och jag köpte en uppslagsbok om djur, den var egentligen för barn men för tusan, den var så otroligt fin! Sedan köpte mamma två filmer till mig, Anchorman och Taken. Jag älskar taken, den är så otroligt grym och fantastisk, Liam Neeson är så badass som man kan bli och jag älskar det!
Jag såg nyss på anchorman och den började rätt segt och jag tänkte att detta kanske kommer bli den första filmen med Will Farrell som jag inte kommer gilla, men så blev det inte. Jag tycker den var rolig men det berodde mest på Steve Carell, han är ju helt fantastisk. "I love lamp".

Imorgon är det skola igen - äntligen! jag är så satans trött på att vara hemma och jag saknar alla. Det var allt för idag, vi hörs snart dudes!

(jag vill ha tillbaka min kamera *snyft, snyft*)

Kommentarer
Postat av: Elin

Mmmh låter asgott! ::D



Alltså jag blev helt chockad när jag märkte att Liam Neeson spelar Aslan i Narnia :O



Du är den första jag har hört säga vill tillbaka till skolan O_O Vad går du för linje btw?

2010-03-01 @ 16:48:40
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Oj, så gott du har ätit i helgen! :D

2010-03-01 @ 19:33:58
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0