Om du säger att den är tjockis kan du va tjockis


Jag har sett på Beverly Hills halva dagen med tanke på det mullriga, halvtaskiga vädret, jag älskar't! En sak har jag dock tänkt på, med allt det solandet som Kelly håller på med varför blir hon aldrig brunare? hon är ju blekast av alla.
Vi har även varit på utflykt till vårt gamla hus där vi badat, grillat och haft det både trevligt och otrevligt men allt som allt har det varit en mysig dag.

Frederic: "Jag vet inte hur det är att inte leva, jag glömde det innan jag fanns."

Kommentarer
Postat av: Elvira

tycker också om att titta på den serien. funderar nästan på att skaffa den på box när de har någon rea på typ discshop. minns att jag hade en klasskompis i högstadiet som älskade denna serie, men då brukade jag mest reta henne för det. haha :)

2010-07-13 @ 19:41:19
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0