Eclipse

Igår var en väldigt trevlig dag, det var så himla kul att träffa Louise igen, det känns som jag aldrig pratat så mycket någonsin, men det är nog för att jag inte haft någon vän att prata med på ett bra tag. Vi gick iaf runt i affärer, åt strips på donken, de har börjat sälja Fanta exotic, det gjorde mig väldigt glad. Vi åt glass och myste utanför bion.

Vi såg Eclipse som ni vet och jag tyckte faktiskt den var helt okej, ganska bra, bättre än de förra filmerna. & Jasper såg faktiskt inte lika jobbigt IQ-befriad ut, snygg är han dock inte ännu, vilket är synd eftersom Jackson Rathbone i vanliga fall är grymt snygg men han tåldes att se på utan att börja skratta högt. Skratt högt gjorde jag dock varje gång Jacob tog av sig tröjan eller dök upp utan tröja, det är ju bara så himla löjligt! hahaha.
Dialogerna mellan Jacob och Bella, Edward och Bella är inte längre sådär jobbigt krystade och pinsamma men jag stör mig alltid på att Bella kollar ner i marken eller kollar vindögt efter dom, det ser så satans dumt ut och bella är lite slampig. Jag älskade "krigsscenerna" de var lite för korta för min smak, jag vill ha action, action, action men de var mest underhållande i hela filmen. Den känns även väldigt utdragen fast de bara tar med de viktigaste sakerna för att få filmen att hänga ihop, vilket jag tycker kan vara väldigt jobbigt, det är nästan värre än när de stressar igenom filmen. Men allt som allt så är nog Eclipse den enda filmen jag kommer se om en gång till, iaf tills jag vet hur de sista två filmerna är.
& från och med nu har jag ett team, team Jasper men åh vad jag är glad att jag inte är något hardcore fan!

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, fanta exotic... jag älskade den förut, men sedan jag blev gravid så kan jag knappt titta på den utan att få kväljningar. jag förstår inte varför dock. sorgligt är det.



och förresten, ville bara klargöra att jag inte på något sätt klankar ner på klagmänniskor i bloggen, för jag är en extrem klagmänniska själv. :) tycker bara att det är så märkligt att samma människor som klagar på vintern och åker på charterresor till medelhavet varje år, nu tycker att det är så HEMSKT med 30-gradig värme. jag dör också av värmeslag men jag älskar det, för det händer så jäkla sällan i det här landet. hoppas att du inte tog illa upp av något jag skrev.

2010-07-15 @ 14:25:18
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Anonym

den var mycket bättre än dom andra filmerna !:)



sv. haha aah jag med :)

2010-07-15 @ 18:56:04
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Louise

Go team Jasper! haha xD Hade jätte skoj igår .D <--- Knut . It's payback time! (you know what I mean)Mehehehehe he he he

2010-07-15 @ 19:19:58
URL: http://enogdeknut.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag håller med om att hela grejen med bar överkropp är lite löjlig faktiskt. :P



Som du säger så måste man ju korta ner filmer för att få det funka. Allra helst vill man kanske ha fler filmer av samma bok som dem nu ska göra med Breaking Dawn men det handlar om pengar och sånt.

2010-07-16 @ 20:23:47
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Annie

Tur att Jasper ser lite bättre ut i denna film iaf! Men som du säger, det är fortfarande ganska skrattretande.

Och Jacob, hahah, ja du jag håller med dig om att det är ganska löjligt!

2010-07-17 @ 13:25:01
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag ska se den ikväll, dididi.

2010-07-18 @ 17:09:41
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0