you red ... neck ... man!

åh vilken galen dag, jag skulle se på säsongsavslutingen av Lost igår, det allra sista avsnittet någonsin som jag väntat på sedan jag började kolla på serien för flera år sedan, Sawyer har alltid varit min favorit och jag har alltid tyckt illa om Kate och Jack och igår var som sagt det sista avsnittet. Tror ni inte att jag somnar? jo, det tror ni. Vilken jävla skit! så nu måste jag se det på internet men jag hittar ingen bra länk. typiskt.

Efter att ha varit uppe alldeles försent så har denna dagen varit väldigt slö men vi har hunnit mycket på jobbet. Pappa lärde oss sopmaskinen och skurmaskinerna och allt gick bra tills klockan började närma sig tre... jag körde den största maskinen för första gången och jag åkte runt, runt där tills jag kände att jag visste hur den funkade och tänkte parkera vid en brunn för att tömma tanken och jag kör där, bestämd på vart jag ska stanna och släpper gasen när jag tycker att den är i läge men inser snart att den inte stannar. Tror ni att jag får panik? nej, det tror ni inte. Jag försökte inte bromsa eller styra utan jag satt bara där och såg hur jag långsamt, långsamt åkte mot  väggen. Kör rätt in i väggen och sitter där helt chockad och förstår inte riktigt vad som hänt.
Det är nämligen så att den lilla skurmaskinen har atomatbroms och stannar när man släpper gasen så jag trodde ju självfallet att det var så på denna maskinen också, men nej, det hade pappa glömt informera om. Så nu kommer jag för alltid minnas den dagen då jag inte kunde stanna en skurmaskin och jag och Josefin kommer antagligen ha kul åt det flera veckor framåt. Jag har inget emot att skämma ut mig men fyfan vad ont i magen jag har efter att ha skrattat hysteriskt i flera minuter.

Jag läste nyss att One Night Only ska spela i England när jag är där med Louise, jävla skit att jag inte kan se dom! Men jag ska nog beställa biljetter ändå eftersom man får en signerad poster på köpet. Biljetterna är svinbilliga så det är värt det.

& jag såg nu att Rhys Ifans fyller år idag. Grattis till den snyggingen! ^^

Kommentarer
Postat av: sandra

haha! det här får mig att tänka på när jag jobbade på saab i linköping en sommar. första dagen på jobbet lyckades jag skämma ut mig genom att flyga in i en verktygslåda... kommer inte exakt ihåg omständigheterna, men jag tror att det var så att jag och en annan tjej som jobbade skulle dra åt varsitt håll med en skiftnyckel för att lossa på någon form av skruv tror jag.. det slutade med att jag drog för hårt, åt fel håll, så att jag flög in i väggen och landade på en verktygslåda. hela sommaren fick jag höra från gubbarna i verkstaden att "det kanske är bäst att vi lägger ut en madrass åt dig?" så fort jag skulle göra något liknande igen. måttligt roligt när jag var 16 år och en självkänsla som låg på noll... men grymt kul i efterhand, och jag kan garantera att du kommer att komma ihåg skurmaskinsincidenten om sex år och fortfarande skratta gott... :D

2010-07-22 @ 20:45:00
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Elvira

brukar också ha en förmåga att somna när jag väl har bestämt mig för att vara vaken och vänta på något. säsongsavslutningen av Lost väntar jag dock med att se tills den finns på box (själv har jag precis börjat titta på säsong 4).

2010-07-23 @ 10:52:31
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Typiskt att du skulle somna!



Hoppsan, vilken lustig upplevelse med maskinen där. ;P

2010-07-23 @ 16:59:43
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Maria

'dreglar på Sawyer'



sv: Ja visst är de söta :) Och lycka till med dina egna kommande kissemissar!

2010-07-24 @ 21:44:03
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0