the mad hatter

Denna dagen har bestått av halva sånger, lady gaga, målande, projektarbete och skratt. Jobbet är inte så pjåkigt när man är två och har roligt. Imorgon är det äntligen fredag och då blir det ännu ett möte med skurmaskinen, förhoppningsvis kör jag inte in i en vägg eller något liknande denna gången. Nu ska jag se på Alice in Wonderland och leta inspiration. åh vad jag längtat efter Johnny Depp.

(och vi får inte glömma att Josh Radnor fyller år idag. Måste snart köpa mig ännu en säsong av himym)

Kommentarer
Postat av: Elvira

även fast jag inte vill att HIMYM ska sluta riktigt än längtar jag efter att alla säsonger går att köpa i en box. när det kommer till komediserier föredrar jag att vänta tills man kan se alla avsnitt och säsonger på raken.

2010-07-30 @ 17:42:07
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Kan man få nog av Johnny? :)



Himla tuff mugg! Är den din ?

2010-08-01 @ 17:29:17
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0