Neil Patrick Harris


Sitter här och imponeras om och om igen av mannens alla olika talanger, skådespelare, magiker, komiker och sångare. Jag har mina faser här i livet och när jag började titta på How I met your mother för ungefär 2 år sedan så kom min NPH-fas, jag tittade på alla youtube-klipp jag kunde hitta och sparade alla bilder som fanns tillgängliga. Ibland har jag återfall till vissa av mina faser, Harry Potter är en återkommande fas och nu börjar jag även komma tillbaka till denna. Det jag älskar med pauserna ifrån dessa är att varje gång jag faller tillbaka så finns det massa nytt att se, höra och läsa. Jag har kollat mina sparade youtube-klipp och här är några av mina favoriter, gamla som nya.




Kommentarer
Postat av: Elvira

han är härlig & charmig! och spelar i princip motsatsen till sig själv i HIMYM. det är lite kul.

2010-06-24 @ 20:06:48
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0