sjuttonde juni

Denna dagen har varit awesome! Min syster kom hit med alla barnen och vi åkte in till Falköping och badade på odenbadet, det var så extremt kul. Att bada med barn måste vara något av det bästa som finns, det blir aldrig långtråkigt för de är så lättroade. Jag, viktoria och frederic måste ha åkt vattenrutchkana minst 100 gånger & åkt runt, runt, runt i virvelbassängen minst lika många gånger och jag kan inte minnas när jag skrattade så satans mycket åt nästan ingenting senast. En smärtsam och kliande bränna har jag fått på allt detta också, blåmärken och skrapsår är det också en hel del av, but I lajk it!

Idag firar även jag och moa årsdag, det var exakt 2 år sedan vi träffades för första gången och med det har vi även känt varandra i 3 år. Tänk att lite töntigt prat om The Ark på Lunarstorm kunde leda till en sådan bra vänskap. ahh.

Sedan får vi absolut inte glömma det speciella födelsedagsbarnet Louise som fyller 18 år idag! woaaah! *vågen* & då vill jag passa på att säga att Louise är en himla fin vän och jag är glad att jag träffat henne, vi kan prata om det mesta, sådant som jag inte kan prata om med de andra i klassen och ibland måste man bara få allt av sig och Louise lyssnar alltid. Sedan är hon väldigt rolig att umgås med gör hon är så satans galen och det måste man bara älska! Grattis Louise! & tack för att du orkar och vill vara min vän. Hoppas din dag har varit awesome och att du fått det du önskat dig. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha naaw vilken fin text ^^ tack så mycket igen ^^ Och du är en fantastisk vän :D

2010-06-18 @ 10:53:10
URL: http://enogdeknut.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Åh, vattenruschkana är så kul! :D Som du säger, såren är värt det. ;)

2010-06-18 @ 19:44:19
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Moa

åååååååååååh det är verkligen ödet, du och jag. älskar det. älskar dig.

2010-06-22 @ 00:32:10
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0