a case of you

Denna dagen blev faktiskt en riktigt bra dag, vi gick upp för berget vid 8, det var lika jobbigt som vanligt men det kändes som det gick mycket fortare denna gången. Väl uppe blev det mycket väntande innan vi fick börja spela brännboll, vi i HV fick gå ihop med IP och vi var grymma! Vi vann en match, förlorade en, åt korv och smet sedan ifrån "finalerna".



Efter smitandet från brännbollen så begav jag och miriam oss till Skara för att äta glass på lejonet & björnen, det var så saaatans gott! Fråga bara miriam, jag gjorde några ofrivilliga och konstiga ljud som inte passar sig ute bland folk. Sedan gick vi runt i affärer och köpte en jävla massa godis, glass och dricka.

Hemma i good ol' falköping igen så gick vi till panduro (skapa kultur) för att köpa en avslutningspresent till Kent, ni kommer få se den när den är klar, det kommer bli så satans snyggt! Efter det gick vi till skolan där vi skulle se en föreställning som Louise var med i, den var riktigt konstig men väldigt rolig. Trollen påminde mig om missfosterna i the hills have eyes så jag mådde lite smått dåligt. Jag tänkte att de skulle komma ner för att våldta och mörda mig, det är nog inga känslor man ska få på en barnvänlig teater.
"80 år vare'!" åh vad jag älskar flumm och internskämt!

Jag har även blivit klar med min bilduppgift, den blev såhär:

vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

åh, vilken underbar uggla!

2010-06-09 @ 23:24:34
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: sandra

vilken alldeles fenomenalt fin uggla. du är så himla bra.

2010-06-10 @ 00:01:05
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Louise

Har sagt det förut och säger det igen, ugglan blev super! :D

Sv: 1. jag vet inte, blev bara så x)

2. Jag hinner inte alltid till platsen men får springa fort x)

2010-06-10 @ 19:03:26
URL: http://enogdeknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0