HAR DU TVÄTTAT HÄNDERNA?

Nu alla mina vänner, har jag påsklov och det känns så satans skönt och välförtjänt. Imorgon ska jag dock till hantverk några timmar för det är intagningprov för nior som kommer ifrån hela landet, väldigt spännande indeed så det vill man ju inte missa.

Jag har även förnyat min hårfärg igen och denna gången blev det precis den röda färgen jag ville ha och jag hoppas den håller i sig längre än Wellas skitfärg.
Nyss såg jag även på så ska det låta där Timo var med och det var alldeles fantastiskt, till och med pappa älskade Timo och då är det inte dåligt ska jag säga er. Det roligaste så ska det låta någonsin skulle jag vilja kalla det.
& Nu är det Skavlan där Ola Salo och The Ark ska vara med, yeay! (ola ska ju bli pappa också, grattis till honom!)

I'll hear from you soonz dudes.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Attans, visste inte att han skulle vara med! Jaja. :) Och vad skönt med påsklov. Jag trodde inte att jag skulle ha något nu när jag pluggar på universitetet, men jag är ledig hela vecka 14 som det ser ut nu. Rätt skönt. :)

2010-03-26 @ 22:30:08
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Åh, skönt med påsklov nu! Jag får vänta en vecka till. :P

2010-03-27 @ 11:00:55
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0