I GUESS I WON IN THE END

Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win - Stephen King

Jag älskar citat som får mig att känna som det vore mig de handlar om, jag älskar att några få ord kan påverka mig så mycket som de gör. Stephen King är lite av en, med brist på bättre ord: idol för mig. Jag hörde detta citatet första gången för några år sedan då jag mådde som sämst och det var ungefär då jag bestämde mig för att förändra mitt liv till det bättre. Jag känner att jag lyckats. Visst det finns dagar och stunder då jag tänker tillbaka på hur de åren och hur illa det verkligen var och jag förstår inte hur jag lyckades ta mig ur den avgrunden jag befann mig i.
Det är otroligt hur mycket man kan göra när man finner en liten undangömnd motivation och när man har hjälp av sina fantastiska vänner.

När jag tänker tillbaka så vet jag att jag har egentligen inget att klaga på, klag som skulle ha varit det som fyllt detta inlägget. Jag är nöjd med mitt liv, jag ska inte klaga för jag har det riktigt bra men ibland glömmer jag bort det och då är det tur att jag har den tiden att titta tillbaka på för det får denna stunden att verka som himmelriket.

[lyssna]

Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: Nixxi Sixx böckerna har jag läst. Dave Pelzer har jag dock ingen aning om, så ska absolut kika upp det. Tack för tipsen!

2010-03-16 @ 09:38:21
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Postat av: Moa

<3

2010-03-16 @ 10:20:04
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: ida

tjena, hur står det till? =)

2010-03-16 @ 10:39:54
URL: http://iiddaaar.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Det är grymt att du tagit dig ur något som fått dig att må dåligt, jag ser alltid upp till de personer som klarat något sånt.



Stephen King är då helt unik, vilken otrolig författare han är!

2010-03-16 @ 20:39:47
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0