TAKE A CHANCE ON ME

Idag har jag städat och fixat till det extrema i mitt rum, renare har det nog aldrig varit. Sedan har jag varit hos min mammas kompis och hjälpt henne ta bort sygn från hennes katt som har stereliserats. Jag har också börjat titta på skins som alla säger är så himla bra och jag har bara sett tre avsnitt än sålänge men bra är det.

Min bror berättade även att deras katt kanske ska få kattungar och pappa sa att vi gärna tar en ifall det blir några och det gör mig så satans lycklig! Detta året har mina kaniner gått bort och tre av mina katter har försvunnit och det är så otroligt sorgligt men mina fina kaniner blev 11 år gamla och det var nog för det bästa eftersom de inte orkade någonting längre. Jag har redan börjat tänka ut namn ifall det skulle bli så att vi tar en liten goding men det kommer inte bli lätt att välja det är säkert.

Och nu fick jag precis reda på att min bror Jimmy ska gifta sig med sin Sara, så himla kul! Han har alltid sagt att han aldrig ska gifta sig han har tom. alltid vält tårtbitar och sådant löjligt för att slippa, haha. men åh, det kommer bli så bra, bara fina nyheter denna helgen. Dopet för deras andra barn ska tydligen bli på samma dag så det kommer bli stort. Jag är så glad för deras skull!

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev dina kaniner 11 år?! :O Min kanin som gick bort förra året blev bara 3 ;/

2010-03-21 @ 18:57:19
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Härligt med rent! :)

2010-03-22 @ 10:26:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Elvira

Kattungar är underbara, men tyvärr har jag gått och blivit allergisk mot katter. :/ Synd eftersom det finns två hemma hos mamma. Och jag har också börjat att titta på Skins och har nu kollat klart på säsong 1 & 2 - I lovelovelove it!

2010-03-22 @ 13:26:26
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Guu, så mysigt med en ny kattunge! Tråkigt att du förlorat så många djur. :( Men OJ, 11 år gammal kanin? Det var inte dåligt!

2010-03-22 @ 18:32:04
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Marina!

Om några timmar åker jag till New York. Galet. (Och varför ligger jag inte i sängen nu? Min klocka ringer 03.30..)

Tänkte bara först att jag skulle svara på dina senaste kommentarer. Förlåt för att jag aldrig har tid med det. Eller att kommentera din blogg så ofta som jag vill. Det är helt galet stressigt här just nu. Fast jag kan berätta någon annanstans än i en kommentar på din blogg? ;p



Paintskills; Det är faktiskt helt sjukt. Jag är i-m-p-o-n-e-r-a-d. Du har utvecklats sen sist! ;)



Varför lever vi inte i London på 60-talet?!; Eller hur! Om du inte har hunnit se dom innan kan vi ju se ”An Education” och ”A Single Man” när vi ses? :D



Modevisningen; Jag vet – det var meningen. Jag bedömde ju dom! ;) Vissa hade riktiga modelldrömmar, herregud. Jag kan visa när vi ses. xD



Min födelsedagspresent; Hm. Tyvärr kan du inte köpa en New York-resa för det är ju redan taget. Attans. Men. Typ. En skiva? :) Jag kan ge dig en liten lista på skivor som jag önskar mig.



Vi måste ses snart. Jag har några helger i maj som det nog skulle funka att ses. Om du kan då. Men vi kan ju ta det när jag är hemma igen.



Jag saknar dig.

Jag saknar dig.

Jag saknar dig.

2010-03-24 @ 00:25:28
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0