FÖRST VAR HAN NOLLA, NU ÄR HAN HJÄLTE!


Här sitter jag och funderar på vad jag ska göra som projektarbete i 3an, det är alltid lika svårt att komma på något, just nu är jag inne på något ifrån lilla sjöjungfrun men vi får se. Jag installerar Hercules just nu också så här ska det spelas tills jag storknar.

I fredags var jag på borås djurpark med min systerdotter, bror och mamma och det var riktigt kul även fast Nathalie var mer intresserad av myror och grus än av djuren i början. Jag tog massa bilder bla. av de nya gepardungarna som var så söta att jag höll på att dö. Bilderna kommer när min far flyttar sig ifrån familjens dator där han suttit bänkad i 4 dagar upptagen med att deklarera. stackarn säger jag bara.

Nej, nu ska det spelas!

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Projektarbete om Lilla Sjöjungfrun.. vad skulle det handla om då? :)



Djurparker är kickass! Tyvärr har jag aldrig varit på Borås Djurpark.

2010-05-16 @ 20:51:05
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Kul att du hittade tillbaka till mig! Jag läser din blogg i stort sätt varje dag. ;D



Det låter som en kickass-idé till projektarbete ju!

2010-05-17 @ 20:46:53
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Ja herregud ja, Alan Wake är lätt det bästa spelet på länge. jag är helt besatt av det :P haha. Ska köpa massa prylar med A.W loggan på. och ska snart sätta igång med PT2. Och tilläggen får gärna komma snart, även uppföljaren :D



allt bra med dig annars?

2010-05-17 @ 21:13:49
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0