SUNDAY MORNING, FRIDAY AFTERNOON?


[otroligt charmig bild som jag bjuder på]
Imorgon är det utställning för oss i årskurs två på hantverk och media och all stress är borta nu när allt är fixat men nervositeten finns kvar. Vi har kämpat så satans mycket för denna dagen så jag vill att den ska bli så bra som möjligt och att alla som besöker utställningen får det så trevligt som möjligt.

Idag är jag sjuk i feber så jag lär få leva på ipren hela dagen imorgon, precis som idag. Det jag hoppas på är att träningsvärken jag har i hela kroppen efter idrotten igår iaf går över. Nej, nu får jag lägga mig och sova så jag orkar med hela dagen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej :) Jag vill bara säga att jag läser din blogg varje dag och jag tycker att den är jättebra ! Du skriver på ett sätt som ingen annan gör. Och dina listor och allt du gillar och alla bilder. Det är så otroligt roligt att läsa om och speciellt när man kommer på att "det gillar jag också, fast det har jag aldrig tänkt på". Ja, du har en väldigt bra blogg, sluta inte! :D

2010-05-08 @ 10:21:10
Postat av: Louise

snygg bild :)

sv: älskar med alla mysiga dagar och bubblor kan man aldrig få nog av. ^^

2010-05-08 @ 10:32:36
URL: http://enogdeknut.blogg.se/
Postat av: sandra

men söto.

hade varit kul att komma på utställningen! hoppas allt gick fint :)

2010-05-08 @ 19:17:15
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0