I CALL MY FRIEND TOAMOA


toamoa. (det är lika kul varje gång jag tänker på det) Jag saknar henne ska ni veta, otroligt mycket. Jag tycker inte om att använda ordet 'bästa vän' men när det gäller moa så går det inte att säga det på något annat sätt, när det gäller moa så är det så satans sant. Det är konstig hur tom man kan känna sig när någon inte är nära, det känns som moa är en liten del av mig som jag inte kan klara mig utan, som till exempel tummen eller hörseln. Det kanske låter himla dumt och fjantigt men det är så det känns och jag vet att jag brukar tjata om moa väldigt mycket men jag tycker det behövs för hon är så extremt viktig för mig att jag knappt förstår det själv. Snart är sommaren här och då ses vi igen, längtan är outhärdlig.

Här har ni för övrigt en bra spellista: ♦♦♦♦♦♦

Kommentarer
Postat av: Moa

min finaste marina! allt du skriver om mig vill jag skriva om dig, för det är ju precis sådär. jag är ingen utan dig, tom och jävlig. finaste BÄSTA vän, vad skulle jag göra utan dig? jag är så jävla glad att vi en dag fann varandra, för det är fan det bästa som hänt mig! <3

2010-05-19 @ 22:35:34
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

jag vet hur det är att känna så för någon och det är riktigt jobbigt. speciellt just när man är långt ifrån varandra.

2010-05-19 @ 22:41:16
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Moa

toamoa, hahahahahaha ja vackert är det

2010-05-20 @ 09:24:43
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0